Leta i min blogg ;)

fredag 25 november 2011

forever alone

Heyy, alla fina människor!

Jag e hemma från skolan idag med, så nu har jag varit hemma 1 vecka
från skolan. Samtidigt skönt, men jag missar ju mkt.. Blev inte så mkt
bloggande igår kväll, pga att jag spydde och fick näsblod och skit. Mådde
inte så bra då.

Jag har spelat in 2 videos till er, men ska bara redigera dom och tänka lite
om jag ska ladda upp dom. Jag har fett mkt bildbrist, kanske e det dags
att ta lite ego bilder nu (; Nämen, ni vill inte se hur jah se ut när jag e sjuk.
Ni kmr typ tappa synen haha, men vi hörs senare.
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se