Leta i min blogg ;)

måndag 24 oktober 2011

Läs det om ni orkar, eller inte

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: uppspelt
Favoritgodis: chips om det räknas
Är det nåt du absolut inte äter: rödbetor usch!
Kläder just nu: svarta jeans, vitt linne
Musik just nu: Kapten Röd - Ju mer dom spottar
Vad sa du senast: Sure va?
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: hmmm... asså jag vill ju inte leva jättelångt tillbaka, men ändå inte jättelångt fram... lever helst i nutiden!!
Sommarplaner: leva livet
Fisk eller badkruka: Fisk.
Saft eller alkohol: venne, både?
Hur många kuddar sover du med: 5 ;)
Favoritväder: på sommaren ska det vara sdfgyhujikolgfrdtyu varmt, så man har lust att bli nudist, men jag älskar när det spöregnar för jag tror att allt ska lösa sig då.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: bikini, mobil och EN SPEGEL!
Spelar du nåt instrument: nej tyvärr
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska, eller kanske både typ. Men jag är nog mer nattmänniska
Sparare eller slösare: ....helt klart slösare...
Bästa film: Venne..
Tror på liv på andra planeter: Ja! typ marsmännikor!
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja..
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja.. :(
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet!
Tror du på mirakel: ja, jag är ju ett ;) haha, nämen jo det gör jag.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: nej.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej absolut inte!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: ett, två eller tre...
Bio eller promenad: beror på vem man gör saken med ju!
Är du kittlig: SOM FAN!
Snarkar du? Neeej :S
Stjärntecken? Våg
Rädd för insekter? Nja, inte spindlar som är små eller typ vanliga saker som skalbagagr, men nå random som är sitäckligt så får jag typ panik haha...
Äckligaste insekten: "random"
Största svaghet: skuldkänslor och komplimanger..
Det här är jag bra på: äga ut folk.. nämen jag venne. Jag är väl bra på
att ställa frågor :D
Bästa bok? venne
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? onsynlighet
Vad vill du jobba som? Sångerska, artist. eller en lärare
Chips, morötter eller godis? godis kanske... vet inte
Pizza eller hamburgare? PIZZA!
Skriver du dagbok? har gjort.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? absolut, men inget stort, nån diskret tatuering och en piercing i naveln.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt!
Gungar du på stolen? ja hela tiden
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, ja har alltid velat göra det!
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? jo ibland
Gillar du att sjunga? Ja, verkligen
Anser du att du är stark? till och från, oftast.
Brukar du sola? På sommaren ja,
Vad gör du om du får hicka? rapar. Nej men seriöst.. jag gör det.
Röker du? nejj
Snusar du? Nej
Använder du knark? klart, vad tror du? ;)men nej.
Kaffe, te eller inget? te
Har du en besatthet? Ja det kan du ge dig på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se