Leta i min blogg ;)

måndag 31 oktober 2011

Läs det om ni orkar, eller inte del 2

01. Fullständigt namn: Preow Bäckström
02. Ålder: 86 :(
03. Vart bor du: Narnia :P nämen Nässjö
04. Bor tillsammans med: Mami och papi
05. Husdjur: Min nallebjörn :)
06. Färg på ditt hus: Jag vet inte?
07. När är du född: 3 Oktober
08. Klass: Jag vettifan.
09. Vilket år tar du studenten: Jag orkaaar inte räkna :P
10. Något jobb: Ja
11. När gick du upp i morse: 08:45
12. När ska du sova: ikväll
13. Duschat idag: nä, ikväll
14. Kramat någon idag: haha forever alone men nej
15. Pussat någon idag: Ja
16. Vad har du ätit idag: Godis
17. Dagens klädsel: ÅH MEN TRORU ATT JAG VET?! NAE!!!!! himla sgvjhdflkojguhijc hatar kläder just nu
18. Dagens smink: inget.
19. Dagens sötnos: Linda Bengtzin (L'
20. Dagens roligaste: En tjej som heter.... Preow
21. Har du många vänner: jovars
22. Hur många har du kysst: ränkar inte haha
23. Vem kramade du senast: hmm... antingen vare pappa, eller så vare mamma, fast hon kramade inte tillbaka den tölpen, eller de kanske var mammas kompis? okej hej kbry
24. Vem saknar du: - jag saknar många
25. Hur många har varit otrogna mot dig: ingen, typ..
27. Har du pojk-/flickvän: Venne
28. Vem pratade du med i telefon senast: Lichan
29. Vad fick du senast för sms: ''Logga in på MSN''

FAVORIT:
31. Film: Hej kbry
32. Låt: men olikaaaa
33. Mat: pommes frtes meny, ASSÅ DFGCHVJBKLOIHUGYFTDRSERDTFYG !!
34. Dryck: cola eller en juice, som jag inte vet vad den heter hah
35. Färg: rosa eller vitt
36. Tv-serie: 2 and 1/2 män
37. Stad: ... Stockholm, Göteborg
38. Land: sverige kanske ? :P
39. Ämne i skolan: Svenska!
40. Tv program: samma sak som en serie ju eller? jaja..



SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Linda
42. Personen du pussade: en ;)
43. Gången du spydde: minns inte, det kanske va år 2008 eller så va det 2010 ellernej.
Eller vafan? det kanske va år 2008! okej hej kbry igen
44. Gången du grät: förra veckan, gråter inte så mycket längre!
45. Pizzan du åt: Kebab bror!
46. Gången du var i Göteborg: nån gång innan sommarn
47. Gången du var i Stockholm: förra året!
48. Gången du duschade: för typ 15 min sen?
49. Gången du sov: inatt
50. Personen som såg dig gråta: Min nalle ;)

jag orkar inte mer?! !!!


THIS OR THAT
51. Svart eller vitt: vitt, oftast
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: beror ju på
54. Tvspel eller datorspel: TV spel
55. Singel eller upptagen: singel
56. Pussas eller kramas: fanns det ingen hångel? XD
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: playahead
58. Ragga eller bli uppraggad: bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: big brother
60. Har du svart hår eller blondt: mer svart än blont iaf
61. Har du blåa ögon eller bruna: bruna mörk bruna!
62. Choklad eller lakrits: båda!
63. Göteborg eller Stockholm: stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: högerhänt
65. Coca cola eller fanta: cola
66. Pizza eller kebab: - Kebab
67. Randigt eller prickigt: jag ser så bred ut i randigt, men det är snyggare än prickigt iallafal, så randingt
68. Älska eller älskas: både och?
69. Leva eller dö: du vet jag vill dö ..

ANTAL:
70. Personer du älskar: men min familj och vänner?
71. Personer du hatar: hatar ingen just nu, tror jag! men jag ogillar en del
72. Pojk-/flickvänner du haft: räknar inte
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: har inte räknat, tänker inte gör det heller ;)
74. Glassar du ätit på en dag: hahahha, typ fyra!
75. Nämn en festival du vill gå på: RIX FM festival
76. Gånger du haft minnesluckor: ne
77. Gånger du varit hög: ingen
78. Personer du saknar just nu: 1
79. Gånger ditt hjärta brustit: 1029 gr

VEM:
80. Vill du kyssa nu: en snyggning
81. Träffade du senast: min mamma
82. Sjöng du senast för: för mina föräldrars kompisar
83. Hade du senast en fb-konversation med: Lina
84. Spelade du tvspel med senast: oj, minns inte
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: jafan.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: haha jadu...
87. Förtjänar att dö: ingen
88. Är söt: Linda
89. Vill du sova med inatt: hej

VAD:
90. Gör dig glad: känna sig fin
91. Gör dig ledsen: mycket
92. Vill du helst göra nu: känna mig fin
93. Önskar du att du slapp göra: gå i skolan, typ
94. Vill du ha nu: Vill ha Linda Bengtzing haha
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: vet faktiskt inte, har fått det jag har önskat mig som mest jättelänge, men kanske pengar haha
96. Längtar du till: LOVET <333
97. Tycker du om dina betyg: Nja
98. Ångrar du i ditt liv: Nej, det e fegt att ångra sig. Man lär sig ac sina misstag
99. Är det bästa som hänt dig: träffas Linda
100. Hur mycket är klockan: 02:45 TACK den här irriterande sak tog slut!

2 kommentarer:

  1. Hej ! Såg att du hette Kamonvan Butsarakan i skolkatalogen , ja ba : Va ?! Heter inte hon preow ... Omg :( Du har ljugit .. P.S . jag går inte på din skola, såg det i min kusins skolkatalog .

    SvaraRadera
  2. Tips sexleksaker intimleksaker.com
    har köpt anal dildo intimleksaker.com
    vaginapump intimleksaker.se
    Har köpt Kamagra potensmedel.co.uk

    SvaraRadera

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se